10 Temmuz 2014 Perşembe

10 Temmuz - Gitmelere de Eyvallah

Yeniden Herkese Merhaba,
Temmuz grubunun da aramıza katılmasıyla ekibimiz daha da kalabalıklaştı. Onlarla da çok çabuk kaynaştık ve daha iyisi için daha büyük bir ekip haline geldik. Çalışma ortamımızı sığabilmek için epey bir değiştirmemiz gerekti. Onların bazı konularda bizden daha şanslı olduklarını düşünmüyor değilim. En azından biz de aynı yoldan geçtiğimiz için onların nerelerde zorlanabileceklerini ve nasıl açıklanırsa anlayacaklarını kestirebiliyoruz.  Diğer ekip arkadaşların yazılarından “Temmuz Grubu” grubu hakkkında yeterince fikir sahibi olduğunuzu varsayıyorum :) Ben bugün size gelenlerden değil de gidenlerden bahsedeceğim aslında. Hiç sevmesemde biraz duygusala bağlamayı düşünüyorum biyoinformatik namına çok bir şey beklememenizi öneririm :)
Gidenler demiştik en son... Haziran grubu ilk yaprak dökümünü verdi bugün. Ceyhun arkadaşımızı hiç istemememize rağmen uğurlamak zorunda kaldık. Yeni gelen “Temmuz Grubu” için bile çok zor oldu bu ayrılık. Bizim için ne kadar zor olduğunu siz düşünün. Bir ay için hakikaten çok şey palaştık, çok güzel vakit geçirdik ve birbirimizi çok fazla benimsedik. Ben kendi adıma kendisini tanıdığım için çok mutluyum. Ayrılmanın getirdiği üzüntüden çok onu tanımanın güzelliğini yaşamayı tercih ediyorum. Gitmeden bir sürü hatıra fotoğrafı çektirmeyi de ihmal etmedik tabi. Hatıralar önemli.. GenKök, Ceyhun ve biz :). Birgün yolumuz Sakarya' ya ya da Ceyhun mezun olmadan Bolu' ya düşerse orada bizi bekleyen bir kardeşimiz olduğunu biliyoruz. 

Bu konuyu daha fazla uzatmasam iyi olacak sanırım. Ceyhun ne kadar bizden uzakta olsa da TUNA projesine uzaktan katkı sağlamaya devam edecek. Biyoinformatiğin böyle de bir güzelliği var işte :) Daha öncede söylediğim gibi ben Biyoinformatik namına hiç bir şey öğrenmesem bile ki fazlasıyla öğreniyorum bu ekipte bulunan herkesi tek tek tanımaktan gerçekten çok mutluyum.

Onun dışında bugünü kendi bireysel projelerimiz ile ilgilenerek geçireceğiz. Kalan zamanda da Burak arkadaşımız “Temmuz Grubu” 'dan arkadaşlarımıza programlama anlatıyor ve uğraşmaları için bizim de ilk zamanlarda yaptığımız gibi küçük projeler veriyor. Kısa zamanda nasıl Python öğrenilir bizzat yaşayarak hem kendi üzerimizde hem de yeni grup arkadaşlarımızın üzerinde uygulamalı olarak görmekteyiz. Yer yer daha neler göreceğiz demekten kendimi alamıyorum:). Onlar Burak gibi bir Hocaya sahip oldukları için daha şanslılar. Bu nedenle de çok hızlı ilerleyeceklerini düşünüyorum. Biz direk olaya dalmıştık. Ben kendi adıma algılamakta epey zorluk çektim ve sonrasında üzerinde çok çalışmam gerekti. Bakalım bu işin içinden nasıl çıkacağız :)

Sevgilerle..
Cansu TEKİN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder